Σάββατο 20 Μαΐου 2006

Γιατί θα δω την Γιουροβίζιον



Έχεις στη δισκοθήκη σου κανένα τραγούδι της Γιουροβίζιον;
Όχι!
Έχεις κανένα δίσκο της Βίσση;
Όχι!
Θα δώ όμως σήμερα την Γιουροβίζιον γιατί είναι ένα πανηγύρι που γίνεται στη χώρα μου, υπάρχουν ελπίδες να έρθουμε πρώτοι και θα το ευχαριστηθώ όπως και με το ποδόσφαιρο η το μπάσκετ και ας μην έχω πατήσει ποτέ το πόδι μου σε γήπεδο.
Μου την σπάει η επίθεση σε ότι δεν είναι υψηλής κουλτούρας, ιδίως από εκείνους που υποτίθεται ότι μόνο αυτήν παρακολουθούν, αλλά έχουν γνώμη και κατακεραυνώνουν όλα αυτά τα προγράμματα αφού όμως πρώτα τα έχουν δει (κατά τύχη!)
Και βέβαια δεν περιμένω να ακούσω μουσική υψηλής ποιότητας.
Άμα θέλω τέτοια βάζω ένα CD, η και δίσκο βινύλιου, με κάποιον από αυτούς που γράφω στις μουσικές μου προτιμήσεις και αναγαλλιάζει η ψυχή μου.
Θα δω όμως μαζεμένη την Pop αισθητική τόσων ευρωπαϊκών χωρών γιατί δεν πρόκειται να την δω αλλού ούτε και με ενδιαφέρει να την ξαναδώ.
Θα την δώ με την παρέα μου κάνοντας αυτό που μόνο στα Ελληνικά υπάρχει σαν λέξη η έννοια –Χαβαλέ!(ας μου βρεί κάποιος αντίστοιχη λέξη στα Αγγλικά αν μπορεί!)
Τέλος μπορεί το αυτί μας να μην ικανοποιηθεί με το ακρόαμα αλλά το μάτι μας θα χορτάσει από το τρίπτυχο μπούτι –βυζί –κόλος!

3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με το αίσθημα εθνικοφροσύνης. Επίσης με το αίσθημα πανυγηρακίου. Επίσης με τις πίτσες τα σουβλάκια κλπ. Τώρα για το βυζί και το μπούτι... ε... δεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δόξα τω Θεώ το θέαμα έχει και για τα 3 φύλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σωστος

    ειδικα στο τριπτυχο επεσες μεσα

    και στο κατω κατω να δεις ειπες , κανεις δεν σε υποχρεωνει να χεις και τη φωνη της τηλεορασης στο τερμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή