Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!




Ενώ είχα ετοιμάσει μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση για σήμερα είδα στο μπλογκ της διαδικτυακής φίλης Athinovio  ότι με βραβεύει.
Όπως έχω ξαναγράψει, όταν με βραβεύουν θυμάμαι τι έλεγε ο Μπράμς όταν γέρασε και τον τιμούσαν και τον βράβευαν όλοι:
Δεν με ενδιαφέρουν τα παράσημα, αλλά μ΄ αρέσει πολύ να μου τα δίνουν!
Βέβαια θα ήταν καλύτερα αν αντί για το άϋλο  βραβείο που μου απονεμήθηκε, να μου είχε απονεμηθεί ως βραβείο μια συσκευή σαν του κυρίου της φωτογραφίας που την κέρδισε σε άλλο μπλογκοπαιχνίδι, έτσι ώστε το βραβείο να έχει σαν  πρακτικό αποτέλεσμα την ανιδιοτελή προσφορά μου στον γυναικείο πληθυσμό!
Μετά όμως την βράβευση μου ζητά να γράψω 7 πράγματα σχετικά με μένα γεγονός εύκολο, γιατί ως γνωστός μετριόφρων μπορώ να  περιαυτολογώ ασυστόλως χωρίς πρόβλημα, παρά το ότι το έχω κάνει επανειλημμένα στο παρελθόν τότε που ήσαν αρκετά συχνά τέτοια μπλογκοπαιχνίδια.
Πάντως όποιος θέλει να μελετήσει σε βάθος την προσωπικότητα του υποφαινόμενου  πρέπει να διαβάσει με την δέουσα προσοχή και επιμέλεια εκτός από το σημερινό ποστ και τα εξής:
 Ιδού λοιπόν μερικά ακόμα που με χαρακτηρίζουν , και όχι τόσο σατιρικά  σαν τα παραπάνω,   βασισμένα όμως  στην γνωστή μου αντικειμενικότητα όταν μιλάω για μένα !
1-Είμαι τελειομανής. Ότι κάνω, είτε είναι η δουλειά μου είτε χόμπυ μου το αποτέλεσμα του  πρέπει πρώτα να ικανοποιεί εμένα.
Δεν αντέχω την τσαπατσουλιά και το μπουρδούκλωμα.
Η κουμπάρα μου, μου έχει δώσει το τιμητικό προσωνύμιο ,ομορφοδούλης.
Στο σπίτι τα πάντα λειτουργούν και η κ. Αθεόφοβου όταν μου λέει -αυτό χάλασε- γνωρίζει εκ προοιμίου πως θα το φτιάξω γιατί δεν μπορώ ο ίδιος να το βλέπω χαλασμένο.
2-Αυτό που με ενδιαφέρει θα προσπαθήσω να το πετύχω με γαϊδουρινή επιμονή και υπομονή άσχετα αν θα μου φάει ατελείωτες ώρες.
3-Είμαι εκ πεποιθήσεως ξενύχτης. Σπανίως να πέσω να κοιμηθώ πριν τις 2 αλλά επίσης απαραιτήτως το μεσημέρι ,ότι ώρα είμαι ελεύθερος, θα κοιμηθώ κανένα 2ωρο πανευτυχής θεωρώντας τελείως απαράδεκτο και έξω από την ανθρώπινη  φύση και βάρβαρο το συνεχές ωράριο. 'Ένα διάστημα  που αναγκάστηκα να το υποστώ ήταν από τα πιο δυστυχισμένα χρόνια της ζωής μου.
4-Ακολουθώ τελείως αντίθετες διατροφικές συνήθειες από αυτές που επιβάλλει η σύγχρονη δυτική διαιτητική.
Το πρωί ένα σκέτο καφέ με 1-2 κουλουράκια ,το μεσημέρι τρώω του σκασμού και το βράδυ, όταν μένω σπίτι κανένα κριτσίνι με γραβιέρα, και αρκετά συχνά ένα γιαούρτι.
Μετά από  τα δύο γεύματα βεβαίως  απαραιτήτως επακολουθεί άφθονη φρουτοφαγία σε βαθμό ώστε η κ. Αθεόφοβου να με αποκαλεί χιμπατζή!
Πριν αρκετά χρόνια αγόραζα από ένα καινούργιο μανάβη κάθε 2-3 μέρες από 7-8 κιλά μανταρίνια. Μετά από καμιά 10ρια μέρες μου είπε με θαυμασμό: Έχετε μεγάλη οικογένεια!
-Μπά του απαντάω. Είμαστε μόνο 3.
 Και τι μου απαντάει με σιγουριά.
-Α, τα στύβετε !
5-Το βράδυ μου αρέσει η έξοδος και η συχνότερη κατάληξη είναι ο κινηματογράφος.
Ως γνήσιος κινηματογραφόφιλος έχω δει σχεδόν όλες τις κλασσικές ταινίες μέλος ως φοιτητής της κινηματογραφικής λέσχης αλλά και όλες τις σημαντικές σύγχρονες.
Απεχθάνομαι όμως τα κινηματογραφικά σουπερμάρκετ, δηλαδή  τα multiplex στα οποία έχω πάει μόνο δύο φορές και ορκίστηκα να μην ξαναπατήσω ενοχλημένος από το άσχετο και  ποπκορνατσόπληκτο κοινό που συγκεντρώνουν.
Κατά προτίμηση λοιπόν ΔΑΝΑΟΣ, ΑΝΕΣΙΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΑΘΗΝΑΙΟ, ΝΙΡΒΑΝΑ, ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΑΒΑΝΑ, ΑΙΓΛΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙ.
6-Μου αρέσουν οι ντόμπροι άνθρωποι που ότι έχουν να πουν στο λένε ευθέως γιατί το ίδιο κάνω και εγώ. Με αρκετούς από τους φίλους μου έχουμε ριζικά αντίθετες απόψεις αλλά τελικά σεβόμαστε την διαφορετική άποψη του καθενός , τσακωνόμαστε βέβαια υψηλοφώνως  αλλά κάποια στιγμή πέφτουν οι τόνοι απότομα και επέρχεται ηρεμία συνήθως γιατί έχει πλέον έρθει και κάποια μπριζόλα!
7-Θεωρώ το διάβασμα και την μουσική απαραίτητα στοιχεία της καθημερινότητας μας. Παρά το ότι είμαι μουσικόφιλος δεν ξέρω να παίζω κανένα όργανο και η ανικανότητα αποστήθισης που με χαρακτηρίζει καθιστά προβληματική την συνοδεία των ακουόμενων ασμάτων τόσο λόγω των στίχων που δεν θυμάμαι όσο και από την περιέργως εκτός ρυθμού και τόνου μονίμως παράφωνη, ηχηρή όμως φωνάρα μου.

8 σχόλια:

  1. Έψαχνα να βρω κάτι να σε τσιγκλίσω , δυστυχώς για μένα δεν γίνεται , με μικρές παραλλαγές έβλεπα τον εαυτό μου .
    Στο πιο νέο και όμορφο εννοείται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eparxiakosaloni2-
    Για το πιο νέο δεν έχω αντίρρηση,αλλά για το πιο όμορφο;
    Αν διάβασες τα προηγούμενα ποστ θα είδες ότι κάτι φίλοι της κόρης μου της είπαν πως θυμίζω σταρ του κινηματογράφου!
    Δεν έχει σημασία αν αυτός είναι ο Ντάνυ Ντε Βίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απροσδόκητο, το ότι δεχτηκες να παίξεις το παιχνίδι μας, αθεόφοβε. ΣΕ ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα χα χα χα! Απολαυστικός, όπως πάντα βρε Αθεόφοβε μου. Ακόμα και όταν περιαυτολογείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαι αλλά στους σινεμάδες που προτιμάς κι εμείς ομοίως, δεν παίζει τους τρεις σωματοφύλακες, που θελει ο ντάντυ να δει σε θρη ντί!
    Οπότε αναγκαστικώς πήγα τον "μικρό" σε Μall!!!

    οχι που θα χάναμε τους τρείς! κι ένας αυτός 4 και 2 εμείς 6 το σύνολο. συνοστισμός τι να σου λέω.!

    Ευθύβολος! εγώ θα έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. athinovio-
    Γιατί απροσδόκητο;
    Όταν συμμετέχεις σε μια ομάδα όπως τα μπλογκ δεν μπορείς να σνομπάρεις τις συνήθειες που υπάρχουν σε αυτό το εν πολλοίς παιχνίδι.
    Αλλιώς δεν λαμβάνεις μέρος όπως εγώ πχ στο Facebook.

    Meropi-
    Παραφράζοντας τον George Bernard Shaw, εγώ όταν αστειεύομαι για τον εαυτό μου λέω την αλήθεια.Είναι το πιο αστείο πράγμα στον κόσμο!

    Zouzouna-
    Αυτό που περιγράφεις είναι ανωτέρα βία!
    Οπότε συγχωρείσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακόμα γελάω με την φωτογραφία της ανάρτησης...
    -)
    Οι απαντήσεις αναμενόμενες...συμφωνώ με τις συνήθειες σουσ τον 'υπνο.Αν το κλίμα στην Δύση το επέτρεπε θα είχαν κι αυτοί την σιέστα.Πάντως ήδη,σοβαρές εταιρείες που επίστηκαν οτι οι εργαζόεμνοι τους θα είναι πιο αποδοτικοί μετά μια σύντομη σιέστα,παρέχουν τις προυποθέσεις γι'αυτό στις εγκαταστάσεις τους!Βλέπετε,εκεί δεν θα σκεφτεί κανένας Βενιζέλος να βάλει χαράτσι ανάλογα με τα τμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. squarelogic-
    Τώρα τι σιέστα μπορείς να κάνεις στο χώρο της δουλειάς σου είναι αρκετά συζητήσιμο.
    Αν έχεις δει την Ανατολική περιφέρεια αυτή την καταπληκτική σάτιρα του Βαφέα που δείχνει ακριβώς την μετάβαση από το ελληνικό βιοτεχνικό μπάχαλο στην στυγνή εκμετάλλευση μια πολυεθνικής, τους κάλυπταν τα παράθυρα για να μην τους περισπά το έξω από την δουλειά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή